Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av berattarugglan - 9 oktober 2013 08:11

Sitter just nu på bibblan igen. Förlåt att jag inte skrev något igår, men jag hade inte tid. Först var det prao, och sen måste jag på en gång iväg och träna med friidrottsklubben som jag och min lillasyster är med i.

Men snart, kanske ikväll eller något tag, så ska jag lägga upp en berättelse och lite bilder. Det är kanske inte alltid så intressant att bara läsa om min vardag?


Igår var i alla fall ännu en rolig dag på radiostationen. Tydligen ska jag och den andra praoeleven få hålla ett program på morgonen i slutet av veckan. Ska bli kul tycker jag. Vi ska även få göra en varsin reklam som ska spelas på radion. Jag har haft lite svårt med det, men det ordnar sig nog.


Lycka mig till!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

  Hej. Jag är en femtonåring som älskar att skriva berättelser och dikter.

Jag gillar också att springa, läsa, fotaoch vara med kompisar.

Min familj är: två rara systrar, två petiga päron, samt en härlig och alldeles underbar hund.

Hoppas du gillar min blogg- och lova att komma tillbaka också!

Fråga mig gärna

5 besvarade frågor

Tävling

Dags för en dikttävling igen!

Hitta på en dikt om julen och publicera det på "Fråga mig" avdelningen.

Vinnarens pris är att jag lägger in en länk till din blogg på min-den får ligga där i en månad.

 Obs! Blir det inte fler än fyra deltagare så läggs tävlingen ner.

Kategorier

Omröstning

Vad vill du läsa i min blogg?
 Berättelser
 Boktips
 Dikter
 Foton
 Vardag

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

RSS

Translate this blog


Skapa flashcards